FAQs

Najčastejšie otázky

  1. Knihy vám kurýr (Packeta) může donést až k vám domů v rámci České republiky.
  2. Knihy si můžete nechat kurýrem (Packeta) dovézt na kterékoli výdejní místo nebo Z-Box v České Republice.
  3. Knihy si můžete osobně vyzvednout přímo v redakci Vydavatelství Tatran na Klariské 7 v Bratislavě (redakce se nachází v pěší zóně naproti budově Městské knihovny, pokud jedete autem, zavolejte nám a odnavigujeme vás na místo, kde vám objednávku doneseme). Osobní odběr je možný každý pracovní den od 10:00 do 17:00 nebo v jiný čas po telefonické domluvě na t.č. +421 918 119 833 nebo mailem na objednavky@slovtatran.sk. Dohoda předem je vřele doporučena kvůli tomu, že náš tým není velký a občas se může stát, že nebudeme například. brzy ráno nebo později odpoledne v kanceláři.

Jinak nazvaný „wishlist“ je seznam knih, který slouží registrovaným zákazníkům k ukládání a označování titulů, které se vám líbí, chcete je mít v pozornosti jako tip na dárek a/nebo byste si je v budoucnu chtěli objednat. V tomto posledním případě si pak knížku pouhým klikem přesunete do košíku a dokončíte objednávku :)

Je to velmi individuální. U většiny starších titulů už ani my v Tatranu nedisponujeme prodejními výtisky. Může se ale stát, že na našem interním skladu ještě pár kousků z požadovaného titulu máme a když nám napíšete, určitě se na to podíváme.

Ne, registrace a vytvoření uživatelského účtu není bezpodmínečně nezbytné k vytvoření objednávky.

Bohužel toto není tak jednoduché, hlavně v případě zahraničních titulů. Licenční práva a smlouvy s autory a vydavateli originálního titulu nám neumožňují tisknout knihy bez časového omezení. Druhá věc je, že se snažíme zprostředkovat čtenářům stále nové a nové tituly, které dostávají přednost před těmi staršími. Knihy, které jsou ale blízké srdci čtenáře a/nebo jsou součástí edice nebo ságy, se snažíme dotlačovat průběžně.